ЦСОП Св. Св. Кирил и Методий Кривня- ЦСОП Кривня,логопедичен кабинет Кривня,психологичен кабинет Кривня,лекарски кабинет Кривня,кабинет по готварство Кривня,образователни програми Кривня,Център за специална образователна подкрепа Кривня, Училище в село Кривня,Кабинет за Монтесори среда Кривня, рехабилитация Кривня,Сензорната стая Кривня,Физкултурният салон Кривня,училищно образование Кривня,Предучилищно образование Кривня,ЦСОП Свети Свети Кирил и Методий село Кривня
Понеделник | 07:30 | - | 17:00 |
Вторник | 07:30 | - | 17:00 |
Сряда | 07:30 | - | 17:00 |
Четвъртък | 07:30 | - | 17:00 |
Петък | 07:30 | - | 17:00 |
QR Код за URL
QR Код за Визитка
Центърът за специална образователна подкрепа „Св.св Кирил и Методий“ с.Кривня, общ. Провадия извършва:
ЦСОП „ Св.св Кирил и Методий “, с. Кривня разполага и с общежитие.
За осъществяване на диагностична, рехабилитационна, корекционна и терапевтична работа в центъра работи координиращ екип.
Координиращият екип осъществява следните функции:
1. Извършва оценка на функционирането на детето/ ученика за определяне на:
На децата и учениците със СОП, които се обучават в ЦСОП, се осигурява педагогическа и психологическа подкрепа за:
Утвърждаването на ЦСОП “ Св. св Кирил и Методий “, с. Кривня като център в процеса на приобщаващото образование, е с цел подпомагане и интегриране на учениците с интелектуални затруднения и множество увреждания, както и успешната им социализация като равноправни граждани.
Обособяването на екип от специални педагози, психолог, логопед, арт терапевти, рехабилитатор, помощник учител, има за цел да подпомага, коригира и формира умения, знания и професионална подготовка у учениците със СОП.
Цели на ЦСОП “Св. св Кирил и Методий“ с. Кривня:
Приоритети на ЦСОП “Св. Св Кирил и Методий“ с. Кривня :
1. Подготовка, обучение и социализация на децата и учениците с интелектуални затруднения и множество увреждания;
2. Подобряване на квалификационната и терапевтична работа;
3. По-добра комуникация между институциите, обществените организации, отворени за проблемите на децата със СОП;
4. Привличане на допълнителни източници за подпомагане на дейностите и подобряване на материално-техническата база;
5. Съвременен поглед към професионалното образование.