ЦСОП Св Св Кирил и Методий - ЦСОП Св. Св. Кирил и Методий Кривня- ЦСОП Кривня,логопедичен кабинет Кривня,психологичен кабинет Кривня,лекарски кабинет Кривня,кабинет по готварство Кривня,образователни програми Кривня,Център за специална образователна подкрепа Кривня, Училище в село Кривня,Кабинет за Монтесори среда Кривня, рехабилитация  Кривня,Сензорната стая Кривня,Физкултурният салон Кривня,училищно образование Кривня,Предучилищно образование Кривня,ЦСОП Свети Свети Кирил и Методий село Кривня

ЦСОП Св Св Кирил и Методий

ЦСОП Св Св Кирил и Методий

mail Изпрати запитване
Ключови думи

ЦСОП Св. Св. Кирил и Методий Кривня- ЦСОП Кривня,логопедичен кабинет Кривня,психологичен кабинет Кривня,лекарски кабинет Кривня,кабинет по готварство Кривня,образователни програми Кривня,Център за специална образователна подкрепа Кривня, Училище в село Кривня,Кабинет за Монтесори среда Кривня, рехабилитация Кривня,Сензорната стая Кривня,Физкултурният салон Кривня,училищно образование Кривня,Предучилищно образование Кривня,ЦСОП Свети Свети Кирил и Методий село Кривня

Работно време

Понеделник 07:30 -  17:00
Вторник 07:30 -  17:00
Сряда 07:30 -  17:00
Четвъртък 07:30 -  17:00
Петък 07:30 -  17:00

QR Код за URL

QR Код за Визитка

Услуги

Диагностична, рехабилитационна, корекционна и терапевтична работа с деца и ученици, за които оценката на РЦПППО е установила, че съобразно образователните им потребности може да се обучават в ЦСОП; Педагогическа и психологическа подкрепа; Прилагане на програми за подкрепа и обучение за семействата на децата и учениците със СОП; Обучение на деца и ученици в задължителна предучилищна и училищна възраст.

Центърът за специална образователна подкрепа „Св.св Кирил и Методий“ с.Кривня, общ. Провадия  извършва: 

  1. Диагностична, рехабилитационна, корекционна и терапевтична работа с деца и ученици, за които оценката на РЦПППО е установила, че съобразно образователните им потребности може да се обучават в ЦСОП;
  2. Педагогическа и психологическа подкрепа;
  3. Прилагане на програми за подкрепа и обучение за семействата на децата и учениците със СОП;
  4. Обучение на деца и ученици в задължителна предучилищна и училищна възраст.

ЦСОП „ Св.св Кирил и Методий “, с. Кривня  разполага и с общежитие.

 За осъществяване на диагностична, рехабилитационна, корекционна и терапевтична работа в центъра  работи координиращ екип. 

Координиращият екип осъществява следните функции: 

1. Извършва оценка на функционирането на детето/ ученика за определяне на:

  • интелектуалното развитие;
  • комуникативните умения;
  • моторно-двигателни умения;
  • потенциалните възможности и умения за самостоятелен и независим живот.

На децата и учениците със СОП, които се обучават в ЦСОП, се осигурява педагогическа и психологическа подкрепа за:

  • оптимално развитие на силните страни и способностите;
  • коригиране и компенсиране на обучителните затруднения;
  • постигане на очакваните резултати от обучението;
  • стимулиране на цялостното им развитие за успешна социална и професионална реализация.

 

 

Утвърждаването на ЦСОП “ Св. св Кирил и Методий “, с. Кривня като център в процеса на приобщаващото образование, е с цел подпомагане и интегриране на учениците с интелектуални затруднения и множество увреждания, както и успешната им социализация като равноправни граждани. 

Обособяването на екип от специални педагози, психолог, логопед, арт терапевти, рехабилитатор, помощник учител, има за цел да подпомага, коригира и формира умения, знания и професионална подготовка у учениците със СОП. 

Цели на ЦСОП “Св. св Кирил и Методий“ с. Кривня:

  1. Популяризиране и утвърждаване престижа на ЦСОП;
  2. Повишаване качеството на предлаганите образователни и терапевтични програми;
  3. Образователна и терапевтична подкрепа на деца и ученици със СОП.

 

Приоритети на ЦСОП “Св. Св Кирил и Методий“ с. Кривня :

1. Подготовка, обучение и социализация на децата и учениците с интелектуални затруднения и множество увреждания;

2. Подобряване на квалификационната и терапевтична работа;

3. По-добра комуникация между институциите, обществените организации, отворени за проблемите на децата със СОП;

4. Привличане на допълнителни източници за подпомагане на дейностите и подобряване на материално-техническата база;

5. Съвременен поглед към професионалното образование.