Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващо образование Монтана - Регионален Център За Подкрепа На Процеса На Приобщаващото Образование Монтана, Регионален Център Област Монтана, РЦПППО Монтана, Ресурсен център Монтана, Интегриране на деца със специални образователни потребности Монтана, интегриране на деца със СОП, Регионален център Монтана, РЕСУРСЕН УЧИТЕЛ Монтана, Подкрепа на личностното развитие Монтана, Приобщаващо Образование Монтана,Приобщаващо образование Монтана, сензорен и ерготерапевт Монтана, Сензорна зала Монтана, ерготерапевтична зала Монтана, подкрепа на деца със специални образователни потребности, регионален екип за подкрепа на личностно развитие Монтана,информационо консулатативно студио за допълваща и алтернативна комуникация Монтана, ДАК Монтана, ДАК, кабинет по функционално развитие Монтана, кабинет по диагностика и терапия на функционалното развитие

Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващо образование Монтана

Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващо образование Монтана

mail Изпрати запитване
Ключови думи

Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващо образование Монтана - Регионален Център За Подкрепа На Процеса На Приобщаващото Образование Монтана, Регионален Център Област Монтана, РЦПППО Монтана, Ресурсен център Монтана, Интегриране на деца със специални образователни потребности Монтана, интегриране на деца със СОП, Регионален център Монтана, РЕСУРСЕН УЧИТЕЛ Монтана, Подкрепа на личностното развитие Монтана, Приобщаващо Образование Монтана,Приобщаващо образование Монтана, сензорен и ерготерапевт Монтана, Сензорна зала Монтана, ерготерапевтична зала Монтана, подкрепа на деца със специални образователни потребности, регионален екип за подкрепа на личностно развитие Монтана,информационо консулатативно студио за допълваща и алтернативна комуникация Монтана, ДАК Монтана, ДАК, кабинет по функционално развитие Монтана, кабинет по диагностика и терапия на функционалното развитие

Работно време

Понеделник 08:30 -  17:00
Вторник 08:30 -  17:00
Сряда 08:30 -  17:00
Четвъртък 08:30 -  17:00
Петък 08:30 -  17:00

Услуги

Обучение account_circle Специалист логопед,Логопед,Логопедични услуги Психолог,Пcиxoлoгичнo ĸoнcyлтиpaнe

Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващо образование Монтана

 

В областта на образователно-възпитателния и рехабилитационния процес ресурсните центрове извършват следните дейности:
осъществяват ранно педагогическо въздействие на деца със специални образователни потребности;
участват чрез свои специалисти в състава на екипите за комплексно педагогическо оценяване към регионалните инспекторати по образованието при оценяването на образователните потребности на децата и учениците с увреждания и при насочването им към обучение;
участват в разработването на индивидуалните програми за обучение и развитие на интегрираните деца и ученици със специални образователни потребности съвместно с екипите от специалисти по чл. 28, ал. 6 и чл. 37, ал. 3 от Правилника за прилагане на Закона за народната просвета и с родителите на децата и учениците;
провеждат обучение на интегрираните деца и ученици със специални образователни потребности съвместно с учителите на групата в детската градина или в паралелката в училището, в които се осъществява интегрирано обучение и възпитание;
провеждат индивидуална и групова работа с интегрираните ученици с нарушено зрение по специалните предмети от учебния план на училището за деца с нарушено зрение, както и с интегрираните ученици с увреден слух по специалните предмети от учебния план на училището за деца с увреден слух;
разработват дидактични материали за подпомагане на обучението и възпитанието на деца и ученици със специални образователни потребности и материали за популяризиране на интегрираното обучение;
организират и участват в осъществяването на различни форми за повишаване на знанията и уменията на учители, работещи с деца и ученици със специални образователни потребности;
участват в провеждането на изследвания и разработки по въпросите на обучението и възпитанието на деца и ученици със специални образователни потребности;
събират и анализират информация, свързана с процеса на интегриране на децата и учениците със специални образователни потребности в областта.